آماده باش سازمان‌های امنیتی آمریکا در پی ادامه حملات سایبری به مراکز دولتی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

لیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، سازمان امنیت سایبری، سازمان امنیت زیرساخت و دفتر مدیر سازمان اطلاعات ملی وابسته به وزارت کشور آمریکا گروه مشترکی برای هماهنگی تشکیل داده اند و علاوه بر این نشست‌های روزانه هم برای اتخاذ راهکار‌های مناسب در کاخ سفید برگزار می‌شود.

به گفته مسئولان آمریکایی، وزارت امنیت داخلی که مسئول حمایت از کشور در برابر حملات سایبری است، سومین سازمان فدرال آمریکاست که هدف حملات سایبری گسترده روسیه قرار گرفته است. علاوه بر این پست‌های الکترونیکی وزارتخانه‌های خزانه داری و بازرگانی آمریکا نیز هدف حملات مشابهی قرار گرفته اند.

گزارشگر العالم در ادامه به اشاره به قطع سفر رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی آمریکا به اروپا و بازگشت او به آمریکا برای رسیدگی به امور پس از این حملات سایبری افزود: پلیس فدرال آمریکا اعلام کرد تحقیقاتی برای شناسایی عاملان این حمله و تحت پیگرد قرار دادن آن‌ها آغاز کرده است.

در همین حال مایک پمپئو روسیه را مسئول چنین حملاتی دانست. وی پیش از این گفته بود روسیه بار‌ها تلاش‌هایی برای نفوذ به شبکه‌های الکترونیکی آمریکا انجام داده است.

در همین حال سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد تلاش رسانه‌های آمریکا برای متهم کردن روسیه به دست داشتن در حملات سایبری به مراکز دولتی آمریکا عاری از صحت است.

در ادامه گزارش با اشاره به واکنش شرکت مایکروسافت به این حملات آمده است: این شرکت اعلام کرد شیوه مورد استفاده در این حملات نشان می‌دهد عوامل وابسته به یک حکومت در این حمله دست داشته اند، اما به حکومت خاصی اشاره نکرد.

این در حالیست که ساعاتی پیش اعلام شد شرکت مایکروسافت، غول فناوری جهان نیز هدف حمله سایبری قرار گرفته است.



برچسب‌ها: آسمانی ها,امریکا,حملات,سایبری

تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 | 18:54 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت